Edellinen sivu

Tietosuoja (GDPR) asiakaspalvelussa

Kun työssä käsitellään ihmisten henkilötietoja, on tunnettava lain vaatimukset ja muut tärkeät periaatteet. Uuden tietosuojalain (GDPR) näkökulmasta toteutetut verkkokurssit finanssialalle ovat valmistuneet joulukuussa 2017.

Tietosuoja asiakaspalvelussa -verkkokurssilla käydään läpi tietosuojaan liittyvää seikkoja käytännöllisestä näkökulmasta. Kurssin käytyä osaa paremmin huomioida työssä tietosuojaa ja kehittää omalta osalta käytäntöjä oikeaan suuntaan.

Kouluta koko organisaatio helposti lyhytkestoisella verkkokurssilla – omat verkkokurssit niin asiakaspalvelussa toimiville henkilöille kuin hallinnossa toimivillekin. Kurssit on toteutettu toimialan yhteisenä hankkeena.

Tilaa  Kysy lisätietoja

Sisältö

Kurssin osiot

  1. Tietosuojan iso kuva
  2. Tietosuojan peruskäsitteitä
  3. Henkilötietojen käsittelyperusteet
  4. Henkilötietojen käsittelyn periaatteet
  5. Tiedon elinkaari
  6. Rekisteröidyn oikeudet
  7. Rekisterinpitäjän tiedonantovelvollisuus
  8. Tietosuojavastaava
  9. Muistilista
  10. Lopputesti

Kurssin kesto on noin 25 minuuttia.

Kenelle?

Verkkokurssi on tarkoitettu asiakaspalveluhenkilöille, jotka ovat tekemisissä ja käsittelevät henkilötietoja.

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Kustannukset

Käyttö organisaation omassa oppimisympäristössä (toimitus scorm-pakettina):

  • Pienet organisaatiot, alle 100 henkilöä /organisaatio:
    2 000 € (+ alv)
  • Keskisuuret organisaatiot, 100-1 000 henkilöä /organisaatio: 2 400 € (+ alv)
  • Suuret organisaatiot, yli 1 000 henkilöä /organisaatio: 2 800 € (+ alv)

Verkkokurssien käyttöoikeus koko organisaatiolle. Käyttöaikaa ei ole rajoitettu.

Verkkokurssi on mahdollista ottaa käyttöön myös palveluna FINVAn oppimisympäristössä – pyydä lisätietoa ja tarjous!

Verkkokurssien käyttöoikeus oppilaitoskäyttöön ja yksilöille hinnoitellaan erikseen – pyydä tarjous!

 

Ota yhteyttä