Haku / ilmoittautuminen

Toteutusmuoto

Toistuvuus

Paikka

Kieli

Laajuus

Lean: Arjen ja asiakastyön jatkuva parantaminen finanssialalla

Tehokkaampaa ja toimivampaa tulosta

Miten olla tehokkaampi ja toimia sujuvammin? Miksi työ takkuaa? Voisiko se virrata? Oman työn tuunaaminen ja itsensä johtaminen on tärkeää finanssialalla. Palvelun sujuvuutta voi kehittää Lean-menetelmällä alan vaatimukset huomioiden.

Lean: Arjen ja asiakastyön jatkuva parantaminen finanssialalla -seminaari auttaa sinua kehittämään omaa työtäsi ja poistamaan tekemisen esteitä. Opit, miten voit yksilönä ja yksilöllisesti toimien kehittää omaa työtä ja miten tiimityöskentely nopeuttaa oman työsi tekemistä. Seminaarissa saat konkreettisia esimerkkejä, joiden avulla työn tuunaaminen ja tapojen muuttaminen on mahdollista. Opit tekemään arjessasi vaikuttavia tekoja, joilla piilossa oleva tekeminen tulee näkyväksi. Opit myös vakioimaan tekemistä, jotta muutos pysyy arjessasi.

Lean-periaatteisiin kuuluu kokeileminen ja seminaaripäivän aikana päästäänkin Lean-pelin kautta simuloimaan ja tutustumaan keskeisiin periaatteisiin, käsitteisiin ja työkaluihin. Näin varmistat, että saat omakohtaista kokemusta tekemisestä ja työkaluja käytettäväksi arjen tilanteisiin.

Kysy lisätietoja

Hinta:

Aikataulu Ota yhteyttä

Lähetä viesti

Kenelle?

Seminaarista on hyötyä kaikille finanssialalla toimiville toimihenkilöille, jotka haluavat parantaa omaa arkeaan Leanin keinoin.

Seminaari soveltuu asiakaspalvelussa, back-office -tehtävissä ja muissa asiantuntijatehtävissä työskenteleville henkilöille. Aikaisempaa kokemusta Lean-ajattelusta ei tarvita.

Sisältö

Seminaarissa opit luomaan arvoa asiakkaalle oman työtehtäväsi kautta ja oivallat mahdollisuutesi myös turvallisuuden kehittämisen näkökulmasta. Jopa lähitiimin kehittämisen tarkasteluun ottaminen on mahdollista. Seminaarin avulla pystyt tekemään itsellesi ja lähipiirille näkyviksi virtaukseen vaikuttavia ongelmia näkyväksi ja opit tunnistamaan omat mahdollisuutesi ja tarvitsemasi yhteistyökumppanit, jotta voit vaikuttaa näihin asiakasarvon ja prosessien kehittämiseksi ja standardoimiseksi.

Ohjelma

9.00-9.30 

Lean finanssialalla

9.30-10.00 

Miten leania voi hyödyntää?

10.00-10.15 

Tauko

10.15-11.00  Systemaattinen ongelmanratkaisu ja jatkuvan parantamisen kulttuuri
11.00-11.15 

Tauko

11.15-12.00  Leanin työvälineet: 
  • asiakkaan ääni, Kano-analyysi
  • juurisyyanalyysi
  • arvovirtakuvaaminen (value stream mapping)
12.00-12.45 

Lounas

12.45-14.15  Oman työn kehittäminen 
14.15-14.35  Kahvitauko
14.35-16.00  Leanin mittarit ja edistymisen seuranta
Muutoksen varmistaminen
16.00  Päivä päättyy

Jarmo Kortelahti

Certified Lean Six Sigma Master Black Belt, Kaizen Leader Jarmo Kortelahdella on yli 15 vuoden kokemus muutosohjelmista ja jatkuvan parantamisen kulttuurin kehittämisestä globaalissa ympäristössä sekä liiketoiminnan johtotehtävissä että konsulttina finanssi-, operaattori-, IT- ja telekommunikaatio sekä finanssitoimialoilta.

Kortelahden asiantuntemusalueitaan ovat Kaizen ja Lean Six Sigma –projektien toteutus ja mentorointi sekä Lean ja Six Sigma –kouluttaminen. Muita osaamisalueita ovat prosessijohtaminen, prosessien tehostaminen, suorituskyvyn optimointi ja prosessiarkkitehtuuri, asiakaskokemuksen mittaaminen ja parantaminen sekä konsernitason asiakaskokemusmittariston rakentaminen.

Jarmo on sertifioitu Lean Six Sigma Master Black Belt ja Kaizen Leader.

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Kustannukset

Lean: Arjen ja asiakastyön jatkuva parantaminen finanssialalla -seminaarin hinta on 690 € (+ alv). Tiimihinta max 7 hlöä 3500 €.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu seminaariin 2.12.2019 mennessä