Haku/ilmoittautuminen

Haku/ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Edellinen sivu

Asiakasymmärrys ja finanssiliiketoiminnan kehittäminen

Kuunnellaanko asiakasta isolla korvalla? Tehdäänkö uudistuksia tarpeeksi nopeasti ja ovatko ratkaisut tarpeeksi innovatiivisia? Miten palvella asiakasta yksilöllisesti ja joustavasti? Kukaan ei voi ennustaa tulevaisuutta, mutta siihen voidaan valmistautua! 

Uudistuvat finanssialan toiminnot tarvitsevat tuekseen uusia lähestymiskulmia. Finanssialan kasvua ja asiakasodotuksia viitoittavat myös muiden toimialojen kehittyvät käytännöt ja uudet digitalisaation tuomat mahdollisuudet. Muuttuva maailma ja toimintaympäristön muutokset sekä asiakaskäyttäytymisen muutos vaatii uudenlaista ajattelua ja mm. automaatiosta haetaan tukea liiketoiminnan tehostamiseen. Esimerkiksi uudet sukupolvet haluavat kokeilla ja testata uusia palveluita nopeasti ja teknologia antaa tähän rajoittamattomat mahdollisuudet. 

Asiakkaiden tarpeet ja työntekijöiden odotukset johtamiselle ovat muuttuneet radikaalisti ja siksi myös johtamisen ja asiantuntijuuden tulee uudistua uusien tarpeiden mukaan. Kilpailukyky luodaan luovilla, uusilla ratkaisuilla, joilla autetaan asiakasta. Finanssialan asiantuntija ja johtaja tarvitsee johdettavien luovuutta ja luottamuksen onnistuakseen kovassa kilpailussa. Voittajatiimi on organisaation tukipilari ja onnistumisen mahdollistaja.

Aamupäivän aikana käydään läpi työelämän murrosta, disruptiota ja miten finanssialan johtajien, esimiesten ja asiantuntijoiden tulee valmistautua tulevaan.  

Ilmoittaudu  Kysy lisätietoja

Kenelle?

Seminaari on suunnattu finanssialalla toimiville johtajille ja asiantuntijoille, jotka haluavat ymmärtää toimintaympäristöä ja sen muutoksen ajureita.

Ajankohtaisen tiedon lisäksi seminaari tarjoaa myös oivan tilaisuuden verkostoitua alan asiantuntijoiden kanssa.

Sisältö

Aamupäivän tavoitteena on kehittää uusia ja tehostaa jo olemassa olevia finanssialan tuotteita ja palveluita. Aamupäivä on vuorovaikutteinen, jossa tiede kohtaa käytännön. Luentojen lisäksi osallistuja pääsee verkostoitumaan alan kollegoiden kanssa.

Opinnot koostuvat ennakkovalmistautumisesta, lähiopetuksesta ja verkostoitumisesta.

Ohjelma

8.45

Aamiainen

9.00

Asiakaskäyttäytymisen ja -tarpeiden muutokset

  • Jatkuva muutos ja sen vaikutus eri toimialoilla 
  • Ennakoiva toiminta, suunnittelua tulevaisuuteen
  • Kokeilukulttuuri ja onnistunut kohtaaminen
  • Luottamus
    • Esimerkkejä ja keskustelua 
  • Uudet vaatimukset asiantuntijuudelle ja johtajuudelle

13.00

Päivä päättyy


Kouluttajana toimii muutosjohtamisen ja esimiestyön valmentaja Helka Pirinen People & Leadership Consulting PLC Oy:stä. Pirisellä on yli 20 vuoden kokemus kouluttamisesta ja yritysvalmennuksista eri toimialoilla.

Ohjelman muutokset mahdollisia.

Helka Pirinen

Toimitusjohtaja, muutosjohtamisen ja esimiestyön valmentaja, tietokirjailija, coach, People & Leadership Consulting PLC Oy

MBA FK Helka Pirinen on kokenut ja monipuolinen kouluttaja, jolla on yli 20 v kokemus kouluttamisesta ja yritysvalmennuksista eri toimialoilla toimivissa yrityksissä niin Suomessa kuin ulkomailla. Helka on toiminut liikkeenjohdon konsulttina yli 19 vuotta ja toteuttanut eri maissa vaativia asiakasprojekteja liittyen asiakaskokemukseen ja transformaatioihin.

Helka rakentaa asiakasyrityksissään kokeilukulttuuriin ja luovuuteen edistäviä toimintatapoja ja prosesseja. Helka on kirjoittanut suositun Esimies muutoksen johtajana kirjan (Almatalent). Helka käy puhumassa asiakaskohtaamisesta, kokeilukulttuurista ja luovuudesta eri foorumeilla key note puhujana. Helka kouluttaa niin asiantuntijoita, esimiehiä kuin johtoryhmiä muutostilanteissa ja auttaa asiakkaita menestymään liiketoiminnan johtamisessa.   

Helka on innostava valmentaja, joka pistää itsensä täysillä peliin. Helkan positiivinen ja rohkea valmennustyyli antaa virtaa ja innostaa. Helka toimii perustamansa yrityksen, People & Leadership Consulting Oy: toimitusjohtajana. Hän on työskennellyt People & Performance palveluiden maajohtajana Cap Gemini Consultingissa ja People & Change palveluiden maajohtajana KPMG:llä. Tämän lisäksi hän on työskennellyt liikkeenjohdon konsulttina Tieto Oyj:ssä. Helka on työskennellyt urallaan myös HR Managerina ja koulutussuunnittelijana. Helka on koulutukseltaan MBA (Aalto yliopisto), FK Joensuun yliopisto ja valmistunut toimittajaksi Tampereen yliopistosta.

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Aloitusajankohta