Edellinen sivu

Asiakaskokemus, palvelumuotoilu ja tunnelma

Myös finanssialalla menestytään pitkäjänteisellä digitaalisten palveluiden kehittämisellä, analysoimalla asiakkaiden käyttäytymistä ja panostamalla voittavan asiakaskokemuksen luomiseen.

Asiakaskokemus, palvelumuotoilu ja tunnelma -seminaarissa perehdytään monikanavaiseen asiakkuuksien hallintaan sekä asiakaskokemuksen mittaamiseen.  Seminaarissa käsitellään asiakkaiden pirstaloituvia odotuksia sekä digitalisaation vaikutusta asiakaskokemuksen johtamiseen.

Tilaisuus tarjoaa oivan mahdollisuuden jakaa kokemuksia eri organisaatioiden asiantuntijoiden kanssa.

Ilmoittaudu  Kysy lisätietoja

Kenelle?

Tilaisuus on tarkoitettu finanssialan asiakkuus- ja kehittämistehtävissä toimiville, esimerkiksi asiakaspäälliköt, asiakkuuspäälliköt, yksikönpäälliköt, kehittämispäälliköt ja -asiantuntijat, palvelupäälliköt ja -asiantuntijat.

Sisältö

Seminaarin aiheita ovat:

  • Asiakaskäyttäytymisen muutos ja digitalisaatio

  • Monikanavainen asiakkuuksien hallinta

  • Asiakaskokemuksen mittaaminen

Ohjelma

8.45 Aamukahvi
9.00

Asiakaskäyttäytymisen muutos ja digitalisaatio

  • Asiakaskokemus johtamisen ytimessä
  • Asiakkaiden kontaktipisteiden digitalisoituminen

Juho-Petteri Huhtala, tutkijatohtori, Aalto-yliopisto

10.15 Tauko
10.30

Tunnelma kohtaa asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun

  • Tunnelmamuotoilu -miten hyvä tunnelma muodostuu ja mitkä tekijät tunnelmaan vaikuttavat?

Marjo Rantanen, CEO, Tunemaker

11.30 Lounas
12.15

Monikanavainen palvelujohtaminen pankissa

  • Mitä asiakaspalaute käytännössä on ja mitä palautteelle tehdään
13.00 Kahvitauko
13.20

Asiakaskokemuksen johtaminen digitaalisissa kanavissa

  •     Asiakaskokemuksen mittaaminen

Joonas Tunturi, johtaja, digitaaliset palvelut, Terveystalo

14.20 Tauko
14.30

Designin rooli ja sen vaikutukset – Palvelumuotoilu osana saumatonta asiakaskokemusta

Tua Björklund, Head of Research, DSc (tech), MA (behav), Aalto University Design Factory

15.45 Seminaari päättyy

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Aloitusajankohta