Haku/ilmoittautuminen

Haku/ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Edellinen sivu

Ainutlaatuinen asiakaskokemus - kolmen horisontin malli

Vahvista asiakaskokemusta kolmen horisontin mallin avulla.

Uudistuvat toiminnot tarvitsevat tuekseen uusia lähestymiskulmia. Alan kasvua ja asiakasodotuksia viitoittavat myös muiden toimialojen kehittyvät käytännöt ja uudet mahdollisuudet. 

Seminaarissa opit hallitsemaan finanssialan liiketoiminnan kehittämistä ja pääset pohtimaan aloja disruptoivien tekijöiden vaikutuksia suhteessa finanssialan vanhoille tavoille toimia. Seminaaripäivän aikana saat konkreettisia työvälineitä, joilla edistät arjen kehittämistyötä ja teet verkostojesi kanssa uutta liiketoimintaa sen jatkuvassa muutoksessa. Seminaarissa opit myös, miten säilytät optimismisi ja mikä on sen merkitys liiketoiminnan rakentamiselle. 

Päivän aikana löydät toimialat ylittävien esimerkkien kautta oivalluksia, joita soveltamalla on mahdollista luoda kestävää kasvua finanssialalle. Seminaaripäivässä tutustut Kolmen horisontin malliin sen kehittäjän, Aalto-yliopiston Professor of Practice Lasse Mitrosen kanssa ja opit, miten voit kehittää mallin avulla liiketoiminnan ratkaisuja ja käsitellä muutosta arjessa.

Kysy lisätietoja

Kenelle?

Seminaari on suunnattu asiakaskokemuksen kehittämisen parissa työskenteleville henkilöille ja antaa uusia ajatuksia myös kehitystiimien esimiehille.

Seminaari soveltuu kaikille niille henkilöille, jotka työskentelevät tuote- ja palvelukehityksen parissa.
 

Ohjelma

Seminaarin aikataulu

09.00-10.45 

Miten tehdä liiketoiminnan kehittämistä jatkuvassa muutoksessa asiakkaita kuunnellen? 

  • Kehittämisen lähtökohtana asiakaslähtöisyys ja asiakasarvon tuottaminen ja kolmen horisontin malli liiketoiminnan kehittämisessä
  • Välttämätön disruptio: muuta liiketoimintaa tai joku toinen tekee sen?

10.45-11.00

Tauko

11.00-11.30

Kestävän ja vastuullisen liiketoiminnan rakentaminen verkostojen kanssa

  • Kumppaniyhteistyö

11.30-12.15

Lounas

12.15-14.00 

Myönteisen kehittämisen lähtökohdat menestyksekkään palvelun kehittämisessä 

  • Harjoitus Blueprintingin avulla

14.00-14.20

Kahvitauko

14.20-16.00

Kolmen horisontin kehittämismalli – tuumasta toimeen palvelun toimeenpanossa. 

  • Strategia, resurssit, kumppanuudet 
  • Harjoitus

Lasse Mitronen

KTT Lasse Mitronen työskentelee työelämäprofessorina Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa. Ennen nykyistä toimeaan hän on toiminut 2008-2013 Tampereen yliopistossa professorina sekä Tampereen yliopiston kauppakorkeakoulun ja Palveluinnovaatiokeskuksen johtajana.

Näiden toimiensa ohella hän toimi myös Tekesin palveluliiketoimintaan panostaneen Serve -ohjelman johtoryhmän puheenjohtajana 2007-2013.

Hänellä on pitkä kokemus kaupan piiristä työskenneltyään 24 vuotta Keskossa mm. liiketoimintakonseptien kehittämisen parissa sekä yrityssuunnittelun ja strategisen kehittämisen johtajana. Hän luennoi ja tutkii yliopistosaralla teemoinaan mm. palveluliiketoiminta, kaupan liiketoiminta, palvelualustat, strateginen johtaminen ja asiakkuuksien hallinta.

Hän toiminut vuosien ajan luennoitsijana ja lopputöiden ohjaajana erilaisissa liikkeenjohdon koulutusohjelmissa mm. strategisen johtamisen, julkisen johtamisen, sosiaali- ja terveysalan sekä finanssialojen parissa. Hänen viimeaikaiset tutkimushankkeensa ovat käsitelleet kansainvälistä asiakkuuksien johtamista, palveluliiketoimintaa, verkkokauppaa, markkinapaikkoja ja palvelualustoja. Hän on julkaissut kymmeniä tieteellisiä artikkeleita ja muutamia kirjoja. Viimeisimmän kirjan ”Voittajan strategia” hän on kirjoittanut yhdessä ystävänsä vuonna 2019, jossa käsitellään liiketoiminnan strategista johtamista ja uudistumista kolmen horisontin avulla.

PhD Lasse Mitronen is working as a Professor of Practice at the Aalto University School of Business. Before that, he has been as a professor and director at Tampere University School of Business and at the Tampere Service Innovation Center. He has very long career (24 years) in the business life as well as a vice president, strategic development, at Kesko Corporation. He have published several academic research articles and some books of the retailing, service business and platforms, customer value, entrepreneurship and strategic management. 

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Kustannukset

Rakenna ainutlaatuinen asiakaskokemus - kolmen horisontin malli -seminaarin hinta on 790 € (+ alv).

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu seminaariin 4.12.2019 mennessä.

Aloitusajankohta