Haku/ilmoittautuminen

Haku/ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Edellinen sivu

Ainutlaatuinen asiakaskokemus - kolmen horisontin malli

Vahvista asiakaskokemusta kolmen horisontin mallin avulla.

Uudistuvat toiminnot tarvitsevat tuekseen uusia lähestymiskulmia. Alan kasvua ja asiakasodotuksia viitoittavat myös muiden toimialojen kehittyvät käytännöt ja uudet mahdollisuudet. 

Seminaarissa opit hallitsemaan finanssialan liiketoiminnan kehittämistä ja pääset pohtimaan aloja disruptoivien tekijöiden vaikutuksia suhteessa finanssialan vanhoille tavoille toimia. Seminaaripäivän aikana saat konkreettisia työvälineitä, joilla edistät arjen kehittämistyötä ja teet verkostojesi kanssa uutta liiketoimintaa sen jatkuvassa muutoksessa. Seminaarissa opit myös, miten säilytät optimismisi ja mikä on sen merkitys liiketoiminnan rakentamiselle. 

Päivän aikana löydät toimialat ylittävien esimerkkien kautta oivalluksia, joita soveltamalla on mahdollista luoda kestävää kasvua finanssialalle. Seminaaripäivässä tutustut Kolmen horisontin malliin sen kehittäjän, Aalto-yliopiston Professor of Practice Lasse Mitrosen kanssa ja opit, miten voit kehittää mallin avulla liiketoiminnan ratkaisuja ja käsitellä muutosta arjessa.

Kysy lisätietoja

Aloitus

19.12.2019

Kenelle?

Seminaari on suunnattu asiakaskokemuksen kehittämisen parissa työskenteleville henkilöille ja antaa uusia ajatuksia myös kehitystiimien esimiehille.

Seminaari soveltuu kaikille niille henkilöille, jotka työskentelevät tuote- ja palvelukehityksen parissa.
 

Ohjelma

Seminaarin aikataulu

09.00-10.45 

Miten tehdä liiketoiminnan kehittämistä jatkuvassa muutoksessa asiakkaita kuunnellen? 

  • Kehittämisen lähtökohtana asiakaslähtöisyys ja asiakasarvon tuottaminen ja kolmen horisontin malli liiketoiminnan kehittämisessä
  • Välttämätön disruptio: muuta liiketoimintaa tai joku toinen tekee sen?

10.45-11.00

Tauko

11.00-11.30

Kestävän ja vastuullisen liiketoiminnan rakentaminen verkostojen kanssa

  • Kumppaniyhteistyö

11.30-12.15

Lounas

12.15-14.00 

Myönteisen kehittämisen lähtökohdat menestyksekkään palvelun kehittämisessä 

  • Harjoitus Blueprintingin avulla

14.00-14.20

Kahvitauko

14.20-16.00

Kolmen horisontin kehittämismalli – tuumasta toimeen palvelun toimeenpanossa. 

  • Strategia, resurssit, kumppanuudet 
  • Harjoitus

Lasse Mitronen

KTT Lasse Mitronen työskentelee työelämäprofessorina Aalto-yliopisto Kauppakorkeakoulussa. Ennen nykyistä toimeaan hän on toiminut 2008-2013 Tampereen yliopistossa professorina ja Palveluinnovaatiokeskuksen johtajana sekä toimiensa ohella Tekesin palveluliiketoimintaan panostaneen Serve -ohjelman johtoryhmän puheenjohtajana.

Hänellä on myös pitkä kokemus kaupan ja palvelujen piiristä työskenneltyään 24 vuotta Keskossa mm. liiketoimintakonseptien kehittämisen parissa sekä yrityssuunnittelun ja strategisen kehittämisen johtajana. Hän luennoi ja tutkii yliopistosaralla teemoinaan mm. kaupan liiketoiminta, strateginen johtaminen ja asiakkuuksien hallinta.

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Kustannukset

Rakenna ainutlaatuinen asiakaskokemus - kolmen horisontin malli -seminaarin hinta on 790 € (+ alv).

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu seminaariin 4.12.2019 mennessä.

Aloitusajankohta