Tekoäly, design ja asiakaslähtöisyys - algoritmit ihmisen palveluksessa

Tekoäly auttaa meitä jo monessa. Miten tekoäly voi auttaa luovuutta vaativassa työssä kuten designissa, jonka on ajateltu olevan vain ihmisen hallussa?

06.06.2019

Aalto Leaders' Insight -tapahtuman nauhoitteesta pääset katsomaan ja kuuntelemaan tutkittua tietoa sekä käytännön esimerkkejä minkälaisissa symbioosissa jo tekoälyn kanssa elämme sekä miten sitä voi hyödyntää suunnittelutyössä, asiakassegmentoinnissa ja kysynnän analysoinnissa. 

Sisältö 

  • Tekoäly ja design – miten tekoäly auttaa luovassa suunnittelutyössä?
    Antti Oulasvirta, professori, Aalto-yliopisto
  • Tekoäly ihmisen palveluksessa
    Janne Järvinen, Vice President, Data-driven Solutions, VTT
  • Case Fortum: Tekoälyn hyödyntäminen asiakassegmentoinnissa ja kysynnän analysoinnissa
    Mitä opin ja miten sovelsin oman yrityksen projektityössä Diploma in Artificial Intelligence -ohjelman antia?
    Kristiina Söderholm, Head of Data & Analytics, Fortum Oyj

Luet nyt: Aalto Leaders' Insight: Tekoäly, design ja asiakaslähtöisyys - algoritmit ihmisen palveluksessa

Tilaa Finvan uutiskirjeTilaa uutiskirje

Uutiskirjeestämme saat tuoreimmat sisältömme, kutsuja avoimiin tapahtumiimme ja webinaareihin, tiedon tulevista valmennus- ja koulutusohjelmista sekä ennakkoilmoittautujan eduista. Katso esimerkki.

Aalto University Executive Education Oy ja sen konserniyhtiöt voivat käyttää tietojani markkinoinnissa pitääkseen minut ajan tasalla viimeisimmistä liike-elämän keskustelunaiheista sekä ohjelmista ja auttaakseen minua edistämään uraani. Katso tietosuojapolitiikka